Selahatin introduceert de wereld van ambachtelijke mondverzorging. Door kleuren en emoties om te zetten in witmakende tandpasta heeft het merk de ambitie om de beleving van alledaagse ceremonies te verheffen.
Het merk is genomineerd voor de Wallpaper Design Awards, door GQ uitgeroepen tot "een van de beste verzorgingsmerken ter wereld", door Monocle Magazine "'s werelds meest verfijnde tandpastamerk" genoemd en wordt gebruikt door de iconische ontwerper Rick Owens. Oprichter Kristoffer Vural is door Monocle Magazine uitgeroepen tot een van de meest innovatieve ondernemers ter wereld.
Selahatin introduceert de wereld van ambachtelijke mondverzorging. Door kleuren en emoties om te zetten in witmakende tandpasta heeft het merk de ambitie om de beleving van alledaagse ceremonies te verheffen.
Het merk is genomineerd voor de Wallpaper Design Awards, door GQ uitgeroepen tot "een van de beste verzorgingsmerken ter wereld", door Monocle Magazine "'s werelds meest verfijnde tandpastamerk" genoemd en wordt gebruikt door de iconische ontwerper Rick Owens. Oprichter Kristoffer Vural is door Monocle Magazine uitgeroepen tot een van de meest innovatieve ondernemers ter wereld.