HAAR & SCHOONHEID SINDS 1973
Gratis geschenk bij elke bestelling
Gratis levering vanaf € 50*

Geschillenbeslechting

Klachten/geschillenbeslechting

Wij proberen altijd tot een akkoord te komen met onze klanten en derden. Gebruik ons service contact op info@basler-beauty.be of onze andere gespecificeerde service contact mogelijkheden.
De Europese Commissie onderhoudt een platform voor onlinegeschillenbeslechting (OS) met nadere informatie, dat op internet te vinden is onder de link ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij zijn niet bereid en niet verplicht om deel te nemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure voor een arbitragecommissie voor consumentenzaken.


Werking van het platform voor geschillenbeslechting

Het platform voor geschillenbeslechting van de EU-Commissie is bedoeld om grensoverschrijdende consumentenklachten snel en gemakkelijk te helpen oplossen. Daartoe is een meertalig klachtenformulier in alle officiële talen van de EU-instellingen beschikbaar. Het platform stuurt de klacht door naar de nationaal bevoegde instantie voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting, die vervolgens contact opneemt met de onlineprovider en het geschil probeert op te lossen zonder naar de rechter te stappen.


Aanvullende informatie en link naar de kennisgeving van de EU-Commissie

Deze verordening mag niet worden verward met de nieuwe wet inzake de beslechting van consumentengeschillen, die de Duitse Bondsdag nog in december 2015 heeft aangenomen. In tegenstelling tot de hier beschreven verordening zal de nieuwe wet echter op zijn vroegst in 2017 in werking treden. De exacte datum is nog niet vastgesteld.