Uw haarexpert sinds 1973
Gratis geschenk bij elke bestelling
00800 / 59911 970

Help

Verzending & Betaling

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling binnen België?

Het is voor ons belangrijk om uw aandeel in de kosten voor porto en verpakking zo laag mogelijk te houden. Als u in de online winkel bestelt, is uw aandeel in de verzendings- en verpakkingskosten 4,99 euro. Als de waarde van de goederen minder is dan 10,00 Euro, rekenen wij een extra minimum hoeveelheidstoeslag van 2,50 Euro. Vanaf een bestelwaarde van 50,00 Euro leveren wij vrij van verzendkosten.

Welke betaalmogelijkheden heb ik in de online shop voor leveringen binnen België?

U kunt kiezen tussen de volgende betaalmethoden:

• PayPal

• Creditcard (Visa, Mastercard: Met deze betaalmethode wordt uw rekening gedebiteerd bij de bevestiging van uw bestelling)

• Vooruitbetaling

• amazon pay

• Bancontact


Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als u de bestelling hebt geplaatst en afgerond, kunt u uw bestelling later niet meer wijzigen. Als u de bestelling nog niet hebt afgerond, kunt u de inhoud van het winkelwagentje en uw persoonlijke adresgegevens wijzigen.

Bestellen en terugsturen

Hoe plaats ik mijn bestelling als nieuwe klant?

Wij raden u aan eerst een klantenrekening aan te maken. Uw registratie in de online winkel verloopt in eenvoudige stappen. Volg gewoon de link „ Nieuwe klantenrekening openen“.

Natuurlijk is het ook mogelijk om een kijkje te nemen op www.basler-beauty.be voordat u een klantenaccount aanmaakt. Als een artikel u bevalt, kunt u het toevoegen aan uw winkelwagen. Het artikel zit nu in uw virtuele winkelwagentje. Als u de winkelwagen rechtsboven selecteert, wordt deze geopend met uw artikel(en). Als u uw aankoop wilt afronden, klikt u op de knop „Ga naar de kassa“.

Ik ben al klant bij baslerbeauty, hoe kan ik bestellen?

Door uw registratie in de onlineshop heeft u uw klantgegevens reeds gedeponeerd, zodat alleen nog een registratie nodig is. Dit is mogelijk voor of tijdens uw bestelling. Als u wilt inloggen voordat u uw bestelling plaatst, klikt u rechtsboven op Aanmelden. Voer dan uw e-mail en het u toegekende wachtwoord in.

U kunt ook eerst de gewenste artikelen in het winkelwagentje leggen en dan naar de kassa gaan. Daar logt u onder „Ik ben al klant“ in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u ons gegeven heeft.

Heb je je wachtwoord niet? Klik vervolgens op "Wachtwoord vergeten?" en voer het e-mailadres in waarmee u zich in de onlineshop hebt geregistreerd.

Hoe werkt het directe order?

Als u de artikelnummers van de door u gewenste artikelen al kent, kunt u de directe order gebruiken.

Om dit te doen, roep de directe bestellink op: directe order. Voer het artikelnummer en de hoeveelheid van de respectieve producten in het invoerformulier in. Gelieve uw directe bestelling te bevestigen door te klikken op de knop "Toevoegen aan winkelwagentje".

Moet ik een zakelijke klant zijn om bij baslerbeauty te kunnen bestellen?

Nee, u kunt ook als particuliere klant bij baslerbeauty winkelen.

Vanaf welk bedrag kan ik in de online winkel bestellen?

Orders zijn niet gebonden aan een waarde van goederen. De porto- en verpakkingskosten zijn afhankelijk van de waarde van de goederen.

Houd er rekening mee dat in het geval van tegoedboncampagnes, de inwisseling van de tegoedbon alleen mogelijk is vanaf een bepaalde waarde van het winkelmandje, die afhankelijk is van de desbetreffende tegoedboncampagne.

Kan ik een artikel terugsturen?

Natuurlijk kunt u bij baslerbeauty gebruik maken van het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen. Meer details hierover vindt u in de Herroepingsrecht voor verbruikers in onze AVV.

Hoe kan ik goederen terugsturen?

Als u een artikel wilt retourneren, volg dan de stappen onder het item "Terugkeer" in uw klantenaccount. Print het retourlabel uit.

In de volgende stap plaatst u het oorspronkelijk verpakte artikel in een verzenddoos. U kunt hiervoor de kartonnen doos van Basler gebruiken.

Plak nu het retourlabel op de verzenddoos. Als u de Basler doos gebruikt, zorg er dan voor dat het etiket waarmee wij u uw bestelling hebben gestuurd niet meer zichtbaar is. Trek het er daarom vóór verzending helemaal af of plak er het retouretiket overheen.

Vouchers

Ik heb een voucher. Hoe kan ik het inwisselen?

U heeft een voucher code en wilt deze inwisselen voor een bestelling? U kunt dit doen nadat u het (de) artikel(en) in uw winkelwagen hebt geplaatst. In de winkelwagen heeft u de mogelijkheid om uw voucher code in te voeren. Klik vervolgens op "Tegoedbon inwisselen" in het winkelwagentje rechts van het invoerveld.

Let op: Er kan slechts één voucher per bestelling worden ingewisseld. In het geval van tegoedboncampagnes kan de tegoedbon alleen worden ingewisseld voor bestellingen boven een bepaalde waarde van het winkelmandje, die afhangt van de tegoedboncampagne in kwestie.

Let op: al onze kortingscodes zijn niet geldig voor producten die zijn gemarkeerd als "Beauty Highlights". Bovendien zijn de volgende merken over het algemeen uitgesloten van promoties: Augustinus Bader, BYNACHT, Byredo, Creed, Diptyque, Dr. Barbara Sturm, Dyson, Escentric Molecules, Susanne Kaufmann en The Ordinary.

Vouchercodes en kortingen zijn niet van toepassing op de servicekosten en kunnen niet worden gecombineerd met andere vouchers.

Als u nog vragen hebt over het onderwerp vouchers, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

De voucher wordt niet herkend door het systeem. Wat kan ik doen?

Als het systeem de voucher niet herkent, kan het zijn dat u per ongeluk de verkeerde code hebt ingevoerd. Andere redenen kunnen zijn dat de geldigheidsduur is overschreden of dat de minimumwaarde van de bestelling niet is bereikt.

Wat gebeurt er als ik een bestelling retourneer waarbij ik de voucher heb gebruikt?

In principe geldt het volgende: Cadeaubonnen kunnen voor de volgende bestelling worden hergebruikt, ook nadat ze zijn ingeleverd. Voor korting- en promotiebonnen hangt het af van de respectieve voorwaarden. Als u door de retourzending onder de minimale bestelwaarde komt, kan de tegoedbon niet in aanmerking worden genomen.

Ik heb mijn bestelling al geplaatst. Kan ik mijn voucher nu nog gebruiken?

Helaas is een latere creditering van vouchers niet meer mogelijk. U kunt de voucher echter wel gebruiken voor uw volgende bestelling. Niettemin moet u de vervaldatum van uw voucher noteren

Mijn account & online winkel

Ik heb nog nooit eerder bij de online shop besteld, hoe kan ik mij registreren?

In een paar klikken kunt u een nieuwe klantenrekening openen. Klik op "Aanmelden" in de rechterbovenhoek en registreer onder onder "Ik ben een nieuwe klant" met uw gegevens.

U kunt ook deze link volgen: „ Ik ben een nieuwe klant“
baslerbeauty hoopt dat u veel plezier beleeft aan het winkelen bij ons!

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan hier: Wachtwoord vergeten?

Voer dan het e-mailadres in waarmee u zich in de online winkel hebt geregistreerd. Het is belangrijk dat u de juiste spelling gebruikt.

U krijgt dan een link naar uw e-mailadres toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is slechts 6 uur geldig.

Worden mijn persoonlijke gegevens echt vertrouwelijk behandeld?

Uw veiligheid tijdens het winkelen op www.basler-beauty.be is voor ons van het allergrootste belang. Daarom gebruiken wij de SSL-procedure in onze online winkel. Dit betekent dat al uw persoonlijke gegevens die u naar ons verzendt, worden gecodeerd en niet door anderen kunnen worden ingezien. baslerbeauty schept zo de noodzakelijke voorwaarden om uw persoonlijke gegevens te beschermen. U kunt ons daarbij actief steunen door uw wachtwoord nooit door te geven.

Welke systeemvereisten zijn optimaal om www.basler-beauty.be te gebruiken?

www.basler-beauty.be is ontworpen voor alle huidige en populaire browsers en platforms. Wij raden u aan de laatste versie van uw browser te gebruiken. Om alle functies van www.basler-beauty.be te gebruiken, moet ook JavaScript ingeschakeld zijn.
Zorg ervoor dat cookies zijn ingeschakeld in uw internetinstellingen.

Hoe gebruik ik de zoekfunctie?

Bent u op zoek naar een product? In de online winkel is er de volgende mogelijkheid om te zoeken:

Zoeken op trefwoord
Voer gewoon de term(en) die u zoekt (bv. shampoo) in het zoekveld in en de winkel toont u een selectie van producten die aan uw zoekopdracht voldoen.


Heb je hier geen antwoord gevonden?

Wij zullen u graag helpen! U kunt rechtstreeks contact opnemen met onze klantendienst. Onder 00800 / 59911 970 kunt u het baslerbeauty-team gemakkelijk en snel bereiken.