Beschrijving
De vrouwelijke geur opent met een scheut sprankelende citrusakkoorden, een tintelend snufje roze peper en nuances van een heerlijke ananassorbet. Het hart straalt een heerlijk bloemig boeket uit met theeroos, jasmijn sambac en gardenia voordat de finale de zintuigen delicaat streelt met elegante romige houtachtige nuances, een sensuele patchoeli-essence en muskus.
De nuances
- Topnoten: citrusakkoorden, roze peper, ananassorbet.
- Hartnoten: theeroos, jasmijn sambac, gardenia
- Basisnoten: houtachtige nuances, patchoeli-essence, muskus
Coach, het "Amerikaanse Leerhuis", werd in 1941 opgericht in het hart van Manhattan. Vanaf het bescheiden begin als klein familiebedrijf dat naam maakte door eersteklas vakmanschap, heeft het huis zich ontwikkeld tot een toonaangevend internationaal lifestyle- en luxemerk tot op de dag van vandaag.
Wat ooit begon met een icoon van Amerika - honkbal - evolueerde naar een nieuw icoon: Coach. Een team van zes creatieve ontwerpers liet zich inspireren door het unieke patina en de soepele textuur van een versleten honkbalhandschoen en had een visie: leer op een revolutionaire manier opnieuw uitvinden, bedrukken en verwerken. Met behulp van de vaardigheid en kennis van traditionele technieken die al generaties lang worden doorgegeven, ontwikkelden zij de eerste Coach collectie van met handschoenen gelooide accessoires.
Ingrediënten
ALCOHOL DENAT. (SD ALCOHOL 39-C), PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BHT, CI 14700 (RED 4), CI 17200 (RED 33), CI 42090 (BLUE 1), BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRONELLOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRAL, BENZYL BENZOATE, GERANIOL, AMYL CINNAMAL, METHYL 2-OCTYNOATE, BENZYL ALCOHOL, FARNESOL
De vermelde ingrediënten komen overeen met de huidige stand van de productie. Nieuwe wetenschappelijke bevindingen worden regelmatig in de formuleringen verwerkt, wat betekent dat de formuleringen dienovereenkomstig kunnen veranderen. Daarom zijn de ingrediënten op het product of op de verpakking doorslaggevend.