A.N. OTHER, geïnspireerd door een literaire placeholder, belichaamt een hedendaagse visie waarin de mens centraal staat. Het merk breekt met de traditie en presenteert zes geurcategorieën, gecreëerd door zes gerenommeerde parfumeurs, zonder enige creatieve, tijds- of financiële beperkingen.
De focus ligt duidelijk op de essentie: hoogwaardige geuren zonder namen, geslachtsclassificaties of onnodige prijskaartjes. Oprichtster Ariella Appelbaum benadrukt de consistente focus op kwaliteit van A.N. OTHER onthoudt zich bewust van buitensporige marketing. De verpakking is minimalistisch en 100% plasticvrij, de sluitingen zijn gemaakt van plantaardige hars.
A.N. OTHER herdefinieert niet alleen eenvoud, maar creëert een tijdloze elegantie die indruk maakt met authentiek vakmanschap, duurzame materialen en exclusieve ingrediënten.
A.N. OTHER, geïnspireerd door een literaire placeholder, belichaamt een hedendaagse visie waarin de mens centraal staat. Het merk breekt met de traditie en presenteert zes geurcategorieën, gecreëerd door zes gerenommeerde parfumeurs, zonder enige creatieve, tijds- of financiële beperkingen.
De focus ligt duidelijk op de essentie: hoogwaardige geuren zonder namen, geslachtsclassificaties of onnodige prijskaartjes. Oprichtster Ariella Appelbaum benadrukt de consistente focus op kwaliteit van A.N. OTHER onthoudt zich bewust van buitensporige marketing. De verpakking is minimalistisch en 100% plasticvrij, de sluitingen zijn gemaakt van plantaardige hars.
A.N. OTHER herdefinieert niet alleen eenvoud, maar creëert een tijdloze elegantie die indruk maakt met authentiek vakmanschap, duurzame materialen en exclusieve ingrediënten.