Bobbi Brown: schoonheid die vertrouwen wekt
Bobbi Brown denkt: het is tijdverspilling om niet tevreden te zijn met jezelf. Daarom heeft ze de cosmetica van Bobbi Brown uitgevonden. Met slechts een paar eenvoudige stappen ziet u er in een mum van tijd mooi en natuurlijk verzorgd uit. Bobbi Brown heeft haar vak als visagiste helemaal opnieuw geleerd, altijd met het doel voor ogen: vrouwen meer zelfvertrouwen geven door middel van cosmetica.
In 1991 lanceerde Bobbi Brown haar eerste palet met zelfgemengde lippenstiftkleuren. Haar merk vestigde zich snel omdat Bobbi's filosofie vrouwen over de hele wereld overtuigde: de natuurlijke schoonheid volledig tot zijn recht laten komen door de juiste make-up. Slechts vier jaar na de lancering van haar Essentials-lijn raakte het bedrijf Estée Lauder geïnteresseerd in cosmetica van Bobbi Brown en kocht uiteindelijk het merk. Maar Bobbi bleef de creatieve ziel van het merk.
Tegenwoordig overtuigt het make-upassortiment van Bobbi Brown door zijn enorme verscheidenheid: of het nu om je karakter, je huidtype of de nieuwste trend gaat - bij Bobbi Brown vind je altijd het juiste product. Ontdek de wereld van Bobbi Brown en creëer je eigen schoonheidservaring.
Bobbi Brown: schoonheid die vertrouwen wekt
Bobbi Brown denkt: het is tijdverspilling om niet tevreden te zijn met jezelf. Daarom heeft ze de cosmetica van Bobbi Brown uitgevonden. Met slechts een paar eenvoudige stappen ziet u er in een mum van tijd mooi en natuurlijk verzorgd uit. Bobbi Brown heeft haar vak als visagiste helemaal opnieuw geleerd, altijd met het doel voor ogen: vrouwen meer zelfvertrouwen geven door middel van cosmetica.
In 1991 lanceerde Bobbi Brown haar eerste palet met zelfgemengde lippenstiftkleuren. Haar merk vestigde zich snel omdat Bobbi's filosofie vrouwen over de hele wereld overtuigde: de natuurlijke schoonheid volledig tot zijn recht laten komen door de juiste make-up. Slechts vier jaar na de lancering van haar Essentials-lijn raakte het bedrijf Estée Lauder geïnteresseerd in cosmetica van Bobbi Brown en kocht uiteindelijk het merk. Maar Bobbi bleef de creatieve ziel van het merk.
Tegenwoordig overtuigt het make-upassortiment van Bobbi Brown door zijn enorme verscheidenheid: of het nu om je karakter, je huidtype of de nieuwste trend gaat - bij Bobbi Brown vind je altijd het juiste product. Ontdek de wereld van Bobbi Brown en creëer je eigen schoonheidservaring.